عوارض خرید رژ لب جامد 24 ساعته
نوشته شده توسط : unexer

تحقیقات و شواهد نشان می دهد که خانم ها از بین لوازم آرایشی به خرید رژ لب جامد علاقه بسیار زیادی  دارند. با اینکه ماندگاری کمی دارد اما خرید رژ لب جامد باز هم در رتبه اول قرار دارد.

در کل اگر بخواهید بدانید خانم ها دوست دارند آرایشی داشته باشند که از صبح تا شب روی صورتشان بماند و از بین نرود و پاک نشود. به همین دلیل دنبال خرید رژ لب جامد 24 ساعته، ریمل ضد اب، کرم پودر ضد اب هستند. غافل از اینکه مواد اریشی ماندگار می توانند آسیب شدیدتر و بیشتری را وارد نمایند.

در این مقاله می خواهیم در مورد عوارض خرید رژ لب جامد 24 ساعته و جایگزین کردن آن با روش های بهتری صحبت کنیم. شما هم اگر به دنبال ماندگایر آرایش البته با شرایطی که به سلامتی تان آسیب وارد نکند هستید این مقاله کوتاه را حتما مطالعه بفرمایید.

تاثیرات منفی خرید رژ لب جامد 24 ساعته

خرید رژ لب جامد را با کلی خوشحالی انجام داده اید اما بعد از چندبار استفاده لب های شما دچار خشکی مفرط شده و با یک خنده می تواند شکاف عمیقی روی لب هایتان ایجاد کند.

اگر لب هایتان پوسته پوسته می شود یا دچار سوزش می شود بدانید که در خرید رژ لب جامد اصل موفق نبودید.

اولین توصیه این است که استفاده از این نوع رژ لب را متوقف کنید و آن را برای همیشه دور بیندازید.

حالا نوبت این رسید که خشکی لب را با روش های موجود برطرف کنید.

مثلا می توانید از بالم لب، وازلین و یا عسل استفاده کنید. لب های خود را به این مواد آغشته کنید و اجازه بدهید مدتی روی لب های شما باقی بماند. این مواد باعث می شود خشکی سطحی پوست لب تان برطرف شود.

اما یک مرحله دیگر باقی مانده است. و آن هم لایه برداری سلول های خشک شده و مرده از روی سطح پوست است.

با کمک یک مسواک تمیز یا شکر باید پوست لبتان را لایه برداری کنید.  به این حالت که انگشت اشاره خود را به شکر آغشته کنید و روی لب های خود به حالت ماساژ حرکت دهید. با این کار سلول های مرده پوست لبتان از روی لب بلند شده و لبتان نرم و لطیف خواهد شد.

خرید رژ لب جامد

بیشتر مواد آرایشی که ماندگاری بالایی دارد مواد درجه یک و مرغوبی ندارند. این در مورد خرید رژ لب جامد به معنای سرب دار بودن محصول است. سرب زیاد  موجود در رژ لب جامد می تواند زمینه ساز بروز بیماری های جدی شود. با خوردن و یا آشامیدن مقداری از رژ لب وارد دستگاه گوارشی شما می شود. در نتیجه سرب وارد بدن شما می شود و در استفاده طولانی مدت منجر به سرطان خواهد شد.

اما به شما روشی پیشنهاد می کنیم که با کمک آن بتوانید ماندگاری رژ لب جامد را افزایش دهید و هرگز دنبال خرید رژ لب جامد 24 ساعته نباشید.

افزایش ماندگاری رژ لب جامد

 

  • اولین و مهم ترین قدم برای افزایش مدت ماندگاری رژ لب جامد این است که رژ لب را باید به لب هایی بزنید که تمیز و عاری از هرگونه چربی باشد. قبل از اینکه رژلب جامد را روی لب هایتان بکشید با یک دستمال یا پد آرایشی لب هایتان را تمیز کنید. 
  • مرحله بعد برای تثبیت رنگ رژ لب این است که، کمی به لب هایتان پنکک یا کرم پودر مات بزنید. آن را روی لب پخش کنید به گونه ای که تمام سطح لب با پنکک پوشیده شود. پنکک برای پوشاندن لکه های و گودی های صورت به کار گرفته می شود اما به خاطر ماهیت و شکل پودری مانند آن برای تثبیت آرایش هم کاربردهای فراوانی دارد. برای این کار از پد مخصوص آرایشی کمک بگیرید.
  • از یک خط لب که رنگ آن با رنگ رژلب تان هماهنگی دارد استفاده کنید.
  • در مرحله آخر از رژ لب جامد مورد نظر استفاده کنید. سعی کنید رژ لب را دوبار روی لب هایتان بکشید. بار اول برای رنگ کردن تمام قسمت های لب و بار دوم برای تثبیت رنگ رژ لب انجام می شود.

خرید رژ لب جامد

 

با استفاده از روش های مطرح شده می توانید رژ لب را برای ساعات بیشتری روی لب خود داشته باشید. این نکته را در نظر بگیرید که ماندگاری رژ لب مایع از نوع جامد آن بیشتر است. اگر برای استفاده روزانه می خواهید از یک رژ لب ماندگار استفاده کنید پیشنهاد میکنیم خرید رژ لب جامد را برای مهمانی ها بگذارید و برای روزانه رژ لب مایع بخرید.

خرید رژ لب جامد 24 ساعته هرگز پیشنهاد نمی شود حتی از برندهای معتبر. رژ لب جامد مغذی روبی سان، دارای عسل در مواد اولیه اش است و شما با خرید رژ لب جامد می توانید آسیب هایی که به لب هایتان وارد شده است را از بین ببرید و از لب هایی نرم و لطیف لذت ببرید.

منبع: روبی سان





:: برچسب‌ها: خرید رژ لب جامد , رژ لب جامد 2 ساعته , روبی سان ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: